شرایط و قوانین

نکته : محتویات این صفحه دائما در حال بروزرسانی است.

هر فروشگاه یا سازمانی قوانین و مقرراتی را برای ارائه هرچه بهتر خدمات و محصولات خود تنظیم می کند. فروشگاه همه چی آنلاین نیز از این قاعده مستثنی نیست و همه قوانین مندرج در وبسایت با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده منطبق است. بنابراین از شما عزیزان خواهشمندیم پیش از ثبت سفارش خود حتما به این صفحه مراجعه کرده و قوانین را مطالعه فرمایید . لازم به ذکر است که این قوانین بروزرسانی و به کاربران اعلام خواهد شد ، بنابراین پیشنهاد می‌شود هر چند وقت یکبار به این صفحه مراجعه فرمایید.

مشتری یا کاربر به چه کسی می گویند ؟

مشتری یا کاربر به شخصی حقیقی/حقوقی گفته می شود که درسایت ثبت نام کرده و با اطلاعات صحیح خود نسبت به ثبت سفارش اقدام کند .

قوانین عمومی فروشگاه همه چی آنلاین :

1 . ثبت سفارش در سایت به منزله رزرو محصول می باشد و فروشگاه همه چی آنلاین هیچگونه تعهد و مسئولیتی درقبال سفارشات شما تا قبل از پرداخت نهایی ندارد . سفارش هایی که تا ۲۴ ساعت پس از ثبت ، پرداخت نگردند به عنوان لغوشده از طرف کاربر تلقی می‌شوند .

2 . سفارش های پرداخت شده نیز به عنوان رزروتلقی شده و پس از تایید کارشناسان فروش ارسال خواهد شد .

3 . همه چی آنلاین می تواند در صورت مشکوک شدن به هویت شخص سفارش دهنده، سفارش او را تا ۴۸ ساعت به حالت تعویق درآورد. بدیهی است که درصورت محرز نشدن هویت وی، سفارش لغو شده و مبلغ پرداخت شده عودت داده خواهد شد .

4 . وجود یا عدم وجود کالا در انبار همه چی آنلاین کاملا متناوب بوده و ممکن است موجودی انبار پیش از خرید مشتری در سایت به پایان رسیده و سهوا اطلاعات و قیمت های سایت بروز نشده باشد . بنابراین مشتری حق هرگونه اعتراض درباره این موضوع را از خود سلب می‌کند و فروشگاه در صورت عدم موجودی کالا میتواند مبلغ پرداختی مشتری را به حساب وی عودت دهد.

6 . تمامی سفارشات داخل سایت ظرف مدت نهایت ۲۴ ساعت ( بجز ایام تعطیل ) پردازش خواهند شد و با مشتری تماس گرفته می شود .

7 . ارسال با پیک موتوری فقط ویژه شهر تهران بوده و هنگام تحویل کالا ارائه کارت شناسایی معتبر به نام صاحب فاکتور الزامی است .

8 . در صورت انتخاب گزینه تحویل حضوری ، شخص تحویل گیرنده باید کارت شناسایی معتبر ارائه داده و سپس محصول خودرا تحویل بگیرد .

9 . بعد از تحویل کالا به شرکت‌های ارسال کننده مانند پست و تیپاکس و ... تمامی مسئولیت و اتفاقات احتمالی اعم از مفقودی و آسیب دستگاه و ... با آن شرکت‌ها می‌باشد.  

10 . توجه داشته باشید، طبق قوانین جدید پلیس فتا جمهوری اسلامی ایران برای پیشگیری از جرایم سایبری، خریدار موظف می باشد: حساب بانکی که با آن پرداخت الکترونیکی صورت گرفته الزما می بایست متعلق به مشخصات فرد سفارش دهنده باشد.


11 . بعد از تحویل سفارش به شرکتهای پست و تیپاکس در صورتی که در راه ارسال حادثه ای نظیر آتش‌سوزی، مفقودی و ... اتفاق بیفتد و یا جعبه فاقد سفارش شما باشد، مسئولیت پیگیری بیمه مرسوله با شرکت مربوطه به عهده مشتری می‌باشد.


12 . مشتری ملزم است جهت احراز هویت بعد از خرید عکس کارت ملی مطابق با نام کارت پرداختی را به کارشناس فروش و پشتیبانی همه‌چی‌آنلاین تحویل بدهد. در غیر این صورت می‌تواند درخواست عودت مبلغ را داشته باشد.

قوانین تعویض محصولات همه چی آنلاین ( ضمانت ۷ روزه بازگشت کالا ) :

*** مهلت ۷ روزه تست و تعویض همه چی آنلاین برای محصولات بدون گارانتی بوده و شامل محصولات با گارانتی شرکتی نمی شوند. لذا هر گونه ایراد و عیب محصولات با گارانتی بر عهده شرکت گارانتی کننده است.

  • تمامی مشکلات سخت افزاری/ نرم افزاری / رجیستری  و غیره بعد از بازشدن پلمپ جعبه دستگاه به عهده شرکت گارانتی کننده میباشد

خواهشمندیم در جهت ارائه خدمت بهتر به نکات زیر توجه فرمایید :


1 . در صورت وجود ایراد، کاربر موظف است که محصول را به همان شکل که دریافت کرده است باز پس بفرستد؛ عواقب ایجاد هرگونه تغییر در ظاهر محصول، لواز جانبی، جعبه دستگاه و فعالسازی گوشی (رجیستری) و و تغییر قیمت برعهده مشتری خواهد بود.

2 . کاربر موظف است تا زمانی که مشکل بصورت کامل توسط کارشناسان بررسی گردد و نتایج آن به کاربر اعلام شود ، شکیبایی به عمل آورد.

3 . همه چی آنلاین به هیچ عنوان مسئول اطلاعات شخصی مشتری که در کالای ارسالی از سوی وی ذخیره شده نیست و هرگونه عواقب آن به عهده خود مشتری است.

نکته : اطلاعات و تصاویر محصولات مندرج در سایت از روی منابع اصلی و مرجع می باشد و هرگونه مغایرت در آن از عهده همه چی آنلاین خارج است .


بیمه مرسوله از طریق پست و تیپاکس:

- سقف بیمه ارسال از طریق تیپاکس 30 میلیون تومان و در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران 20 میلیون تومان می‌باشد. در صورتی که مرسوله شما بیش از این اعداد باشد می‌توانید در قسمت توضیحات خرید ذکر کنید که به مقدار سقف بیمه، محصولات شما در چند بسته مجزا تقسیم شود تا در صورت بروز حادثه بتوانید تمامی هزینه پرداختی خود را از طریق مراجع قانونی دریافت کنید. در صورت عدم نیاز به بیمه و یا کاهش سقف بیمه مرسوله تمامی عواقب اعم از مفقودی، آسیب و ... به عهده مشتری می‌باشد.


باربری، ترمینال و تحویل به راننده:

در هر 3 روش موجود مشتری می‌بایست در قسمت توضیحات نام باربری، ترمینال و یا مشخصات راننده را در قسمت توضیحات و از طریق واتس‌اپ مشخص نماید.

در این روش‌های مرسوله شامل هیچ نوع بیمه‌ای نمی‌باشد و تمامی مسئولیت و عواقب آن اعم از مفقودی، آسیب و ... به عهده مشتری می‌باشد.


رجیستری :

کد فعالسازی و کارت گارانتی به همراه گوشی خریداری شده برای شما ارسال می‌گردد و فعالسازی گوشی طبق دستورالعمل درج شده بر روی کارت گارانتی و به عهده خریدار می‌باشد. همچنین کد فعالسازی گوشی خریداری شده، در سیستم اطلاعاتی شرکت گارانتی‌کننده نیز موجود است.

در نظر داشته باشید که ممکن است در برخی موارد، ثبت رجیستری تلفن همراه توسط شرکت واردکننده با فاصله زمانی کمی در سامانه همتا صورت پذیرد؛ این بازه زمانی متغیر است و گاهی اوقات 7 تا 20 روز به درازا می­کشد.

  • تمامی مشکلات رجیستری  بعد از بازشدن پلمپ جعبه دستگاه به عهده شرکت گارانتی کننده میباشد


حقوق مشتری :

1 . مشتری حق دارد پیش از خرید اطلاعات کامل از نحوه خرید ، مشخصات محصول و شرایط گارانتی را از فروشگاه جویا شود .

2 . مشتری میتواند سفارش خود را قبل از تحویل لغو کرده و مبلغ سفارش را دریافت نمایند.

نکات:

- در صورتی که سفارشی برای مشتری ارسال شود و به علت عدم حضور وی در محل تحویل سفارش به واحد ارسال همه چی آنلاین بازگشت گردد ، هزینه ارسال دوباره محصول از واحد ارسال به مقصد مشتری ، به عهده مشتری می‌باشد .