اخبار

بررسی رابط کاربری EMUI 13 هواوی

بررسی رابط کاربری EMUI 13 هواوی

اگر شما نیز موبایلی از برند هواوی دارید حتما درباره آپدیت جدیدی که در راه است شنیده‌اید. توسعه دهندگان این شرکت هر بار با اعمال تغییرات چشمگیر و کارآمدی بر روی رابط کاربری هواوی، کاربران و چشم انتظاران را شوکه می‌کنند.
اندروید 9

اندروید 9

اندروید 9 که با اسم‌هایی مثل اندروید 9 پای و حتی اندروید پای هم شناخته می‌شود، یک بروز رسانی عالی است که رفته‌رفته بهتر هم می‌شود. استفاده آسان، هوش مصنوعی پیشرفته‌تر، مدیریت نوتیفیکیشن و بسیاری از تغییراتِ کوچکِ ارزشمندِ دیگر از جمله بهترین ویژگی های اندروید 9 است.
بهترین گوشی های ریلمی 2021؛ مشخصات محصولات پرفروش ریلمی

بهترین گوشی های ریلمی 2021؛ مشخصات محصولات پرفروش ریلمی

با ترفند آشنای شرکت‌های چینی برای قبضه کردن بازار که آشنا هستید؟ ساخت گوشی‌هایی که در مقایسه با قیمتشان ویژگی‌هایی باور نکردنی دارند. این همان سیاست ثابت کمپانی‌های چینی است و فروش عجیب و غریب شرکتی مثل شیائومی در سال‌های اخیر، ثمره همین نوع مصلحت‌اندیشی‌هاست.
قابلیت های جدید تلگرام

قابلیت های جدید تلگرام

تلگرام از پیام‌رسان‌های مطرح‌ جهان است که در ایران هم طرفداران و کاربران زیادی دارد. قابلیت های جدید تلگرام در هر آپدیت، تجربه کاربری را ارتقا می‌دهند و امکانات متنوع‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
بهترین ساعت هوشمند سامسونگ 2021

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ 2021

تنها کاربرد ساعت مچی تا چند دهه گذشته اطلاع از زمان بود، اما امروزه ساعت‌های هوشمند با کارایی متفاوتی که دارند، انقلابی در فناوری‌های پوشیدنی کرده‌اند. هنوز افرادی وجود دارند که خرید این مدل ساعت را دور ریختن پول می‌دانند، اما کارایی این مدل خیلی فراتر از فقط دریافت تماس یا پیام روی مچ دست شما رفته است.