پاسخ پرسش های پرتکرار

ورود و ثبت نام

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

  • خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست

چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

  • با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید.
  • روی گزینه "پروفایل " کلیک کرده و در صفحه‏" اطلاعات شخصی" روی “ویرایش اطلاعات شخصی " کلیک کنید.

روند ثبت سفارش

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

  • بله شما میتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

پیگیری ارسال سفارش

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟

  • وارد سایت همه چی آنلاین شوید.
  • روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
  • در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
  • میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

بازگرداندن کالا

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

  • آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های همه چی آنلاین بوده است و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
  • در صورتی که پلمپ بسته‌بندی کالا باز نشده باشد و مورد تایید همه‌چی‌آنلاین باشد تا 7 روز کالای خریداری شده قابل بازگشت می‌باشد.
    هزینه برگرداندن به عهده مشتری گرامی می‌باشد.
  • تمامی مشکلات سخت افزاری/ نرم افزاری / رجیستری  و غیره بعد از بازشدن پلمپ جعبه دستگاه به عهده شرکت گارانتی کننده میباشد