کارت بیمه موبایل DGARD (ارسال فوری)
Dgard card
شرایط دریافت خسارت دیگارد | پوشش سرقت کلی اقدامات بیمه گذار
بلافاصله پس از سرقت تلفن همراه میبایست با پلیس 110 تماس گرفته و پس از حضور پلیس در محل سرقت، گزارش پلیس را دریافت نمایید و سپس در کلانتری مربوطه تایید گردد.
سرقت گوشی خود را حداکثر ظرف مدت 5 روز میبایست به بیمه لند اعلام و اقدام به تکمیل فرم اعلام خسارت نمایید.
شرایط و مدارک مورد نیاز جهت دریافت خسارت در پوشش سرقت کلی دیگارد
مراجعه به بیمه لند با در دست داشتن مدارک ذیل:
نکته: افرادی که درشهرهای دیگر( به جز تهران ) هستند ، میتوانند مستندات و موارد مورد نیاز را از طریق پست برای بیمه لند ارسال نمایند.
شرایط دریافت خسارت دیگارد | پوشش شکست LCD و سایر خطرات | اقدامات بیمه گذار
حداکثر ظرف مدت 5 روز میبایست شکستگیLCD (آب خوردگی، نوسان و...)را به بیمه لند اعلام و اقدام به تکمیل فرم اعلام خسارت نمایند.
شرایط و مدارک مورد نیاز جهت دریافت خسارت پوشش شکست LCD و سایر خطرات دیگارد
مراجعه به بیمه لند با در دست داشتن گوشی آسیب دیده به همراه جعبه و مدارک ذیل:
نکته: افرادی که درشهرهای دیگر( به جز تهران ) هستند ، میتوانند مستندات و موارد مورد نیاز را از طریق پست برای بیمه لند ارسال نمایند.
ارائه مدارک شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه)
ارائه فرم اعلام خسارت
ارائه گواهی بیمه
کارشناس پس از تایید نوع خسارت مبلغ آن را اعلام و جهت تعمیر به مراکز مورد اعتماد ارسال می کند.
واریز 15% فرانشیز مبلغ اعلامی به حساب بیمه لند جهت ادامه فرآیند میباشد.
پروسه خدمات مرتبط با تعویض LCD در صورتی انجام میشود که LCD تلفن همراه بیمه شده در بازار موجود باشد در غیر این صورت، معیار پرداخت خسارت، قیمت نزدیک ترینLCD گوشی موجود در بازار می باشد.
استثنا
خسارت LCD که آثار شکستگی و آسیب فیزیکی روی آن به وضوح مشخص نباشد، مورد تعهد این پوشش نمی باشد.
آبدیدگی برای گوشی هایی که LCD آنها تعویض شده است استثنا می باشد و از تعمیر بیمه گر خارج می باشد.
کلیه دستگاه هایی که قبل از صدور بیمه نامه به هر علت تعمیر شده باشد در صورت تشخیص کارشناسان شرکت بیمه مبنی اثبات موضوع ، تحت پوشش بیمه نامه شکست (LCD) نمی باشد.
بیمه نامه در دوره انتظار فاقد پوشش می باشد
شرایط عمومی کلی بیمه
تلفن همراه بیمه شده میبایست در سامانه همتا به نام بیمه گزار ثبت باشد.
-گوشی های ریپک، رفرش (ریفرش یا ریفربیشد)، لیبل، تغییر imei و تعمیری شامل بیمه نمی شود.
-گوشی ریپک:
گوشیهای ریپک معمولا یا لوازم جانبی آنها مانند کابل و آداپتور تعویض شده و یا معمولاً یک یا چند قطعه داخلی از گوشی آسیب دیده و برای تعمیر اون، از قطعات گوشیهای هوشمند دیگهای استفاده شده است و در نهایت در جعبهی جدید قرار میگیرند.
-گوشی رفرش:
گوشی ریفرش (ریفربیشد) در واقع گوشی مرجوعی است که در شرکت سازنده بعد از تعمیر و نوسازی، با قیمتی پایین تری مجدد وارد بازار میشود.
-گوشی لیبل:
برخی از گوشی ها دارای برچسب هستند و به آنها اصطلاحاً «گوشی لیبل» گفته می شود. این گوشی ها به هر دلیلی خراب بوده و برای شرکت سازنده ارسال شده است. کارخانه گوشی را تعویض کرده اما داخل همان جعبه قدیمی گذاشته و مجددا ارسال کرده است.
-گوشی تعمیری:
گوشی موبایل بیمه شده نباید قبلاً باز یا تعمیر شده باشد.
-تغییر IMEI (Change Imei):
برای اطمینان از اینکه شماره سریال گوشی یا همان کد IMEI تغییر نکرده باشد از چندین روش مانند تنظیمات گوشی، کارتن دستگاه، شماره گیری کد #06#* میتوانید استفاده کنید.
همچنین سریال imei، مدل و برند دستگاه میبایست با سامانه همتا یکسان باشد.
تلفن همراه بیمه شده حتما به صورت قانونی واردکشور شده باشد و دارای گارانتی (اعتبار گارانتی ملاک نیست) باشد.
پرداخت خسارت منوط به فعالسازی و تایید بیمه نامه در سایت بیمه لند می باشد و در صورت عدم رعایت فرانشیز بیمه نامه 90% خواهد بود.
زمان شروع بیمه نامه از تاریخ فعالسازی و تایید کارشناسی در سامانه بیمه لند محاسبه میگردد و موضوع خدمات پرداخت خسارت پس از گذشت دوره انتظار 20 روزه محاسبه و منظور میگردد.
بیمه نامه بر مبنای حسن نیت بیمه گزار ارائه شده و در صورت اثبات عدم حسن نیت بیمه گزار، تعهدات شرکت بیمه گر در قبال خسارت های مرتبط با بیمه نامه غیر قابل محاسبه و پرداخت میباشد.
مسئولیت عدم مطابقت مشخصات وارد شده (مشخصات بیمه گذار و مالک تلفن همراه) بر عهده خریدار میباشد.
بیمه نامه دارای ماده 10 خسارت می باشد.
توضیحات
این بیمه توسط بیمه معلم ارائه شده و کارگزاری بیمه لند مسئول فعالسازی و رسیدگی به امور مربوط به بیمه میباشد،همه چی آنلاین صرفا فروشنده این طرح است.
دیدگاه خود را بنویسید