بایگانی نوشته‌ها

مرورگر اپرا

مرورگر اپرا

مرورگر اپرا در سال 1995 راه‌اندازی شده و تا به امروز در بازی باقی مانده و به یکی از قدیمی‌ترین مرورگرهای وب تبدیل شده که هنوز در حال توسعه هستند. مرورگر Opera دو دهه است که وجود دارد و نامش اغلب با حریم خصوصی و امنیت همراه بوده است.
انتقال چت های واتساپ به گوشی جدید در اندروید و ios

انتقال چت های واتساپ به گوشی جدید در اندروید و ios

پیام‌رسان واتساپ از زمان انتشار خود در 2009 موفقیت چشم‌گیری داشته و همچنان به رشد و رونق خود ادامه می‌دهد؛ امروز در 2023 واتساپ با بیشتر از 2.7 بیلیون کاربر، مردمی‌ترین و محبوب‌ترین پیام‌رسان به حساب می‌آید. انتقال واتساپ به گوشی جدید یکی از ترفندهای واتساپ است که آشنایی با آن برای خرید یا به‌هرحال تعویض گوشی ضروری است.
استوری اینستاگرام؛ گذاشتن استوری + آموزش تصویری تنظیمات

استوری اینستاگرام؛ گذاشتن استوری + آموزش تصویری تنظیمات

استوری اینستاگرام! چیزی که این روزها همه را درگیر خودش کرده است. با بیش از 500 میلیون استوری منتشر شده روزانه، استوری اینستاگرام از محبوب‌ترین ترفندهای اینستاگرام، این پلتفرم پرطرفدار است.
مسیر یاب سایجیک

مسیر یاب سایجیک

مسیر یاب سایجیک محبوب‌ترین برنامه مسیریاب آفلاین در فروشگاه Google Play است! با توجه به اینکه گوگل و اپل در حال حاضر گزینه‌های مسیر یاب آفلاین مختص خودشان را ارائه می‌کنند، این یک دستاورد مهم برای مسیریاب آفلاین سایجیک است.
تلگرام فارسی

تلگرام فارسی

تلگرام فارسی، یک اپلیکیشن رایگان و بدون نیاز به فیلترشکن، با امکاناتی بیش‌تر از نسخه رسمی، آن هم به زبان مادری! به‌ نظرتان بیش از حد رویایی نیست؟ چرا هست! اولین چیزی که باید بدانید این است که تلگرام فارسی با فارسی کردن تلگرام متفاوت است.