بایگانی نوشته‌ها

برنامه های هشدار گوشی

برنامه های هشدار گوشی

چند بار پیش آمده است که یک قرار مهم را از دست داده و بعد پیاپی آن را به تعویق انداخته باشید؟ خب هر چه بوده گذشته و شما حالا اینجایید که از این دور باطل نجات پیدا کنید. برای شکست‌دادن این وضعیت، باید برنامه های هشدار گوشی را روی گوشی هوشمندتان نصب کنید.
مهم ترین تنظیمات گوشی سامسونگ

مهم ترین تنظیمات گوشی سامسونگ

از Google Pixel 3 که حالا دیگر قدیمی شده تا Samsung Galaxy S22 که به‌ تازگی معرفی شده، گوشی‌های اندرویدی با تنظیماتی ارائه می‌شوند که بر نحوه استفاده از دستگاه شما تأثیر می‌گذارد. برای مثال، گوشی شما بر اساس روشنایی، نوتیفیکیشن‌ها و تنظیم صفحه اصلی تنظیم شده است و شما با تغییر این تنظیمات، می‌توانید تجربه اندرویدی خود را بهینه کنید.
برنامه تیک تاک

برنامه تیک تاک

زندگی در عصر جدید با شبکه‌های اجتماعی گره‌ خورده است، هر چند سال یک‌ بار یک اپلیکیشن جدید عرضه می‌شود و نحوه استفاده ما از رسانه‌های اجتماعی را باز تعریف می‌کند. یکی از این اپلیکشن‌ها که با ورودش سر و صدای زیادی به پا کرد، برنامه تیک تاک بود.
بهترین برنامه های ساخت میم

بهترین برنامه های ساخت میم

میم‌ها در جهان امروز جایگاه ویژه‌ای میان افراد مختلف پیدا کرده‌اند، چرا که اغلب مردم زمان‌های زیادی از روزشان را در رسانه‌های اجتماعی سپری می‌کنند. بیشتر این کاربران ترجیح می‌دهند خبرها و اطلاعات را از طریق میم‌ها به شکلی کوتاه و موجز دریافت کنند.
بهترین فیلترهای اسنپ چت

بهترین فیلترهای اسنپ چت

اسنپ چت یکی از پلتفرم‌هایی است که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی به دست آورده است. تا پایان ژوئن 2021، اسنپ چت ادعا کرد که کاربران فعال جهانی خود را به 293 میلیون افزایش داده و لنزها و فیلترهای اسنپ چت آنقدر معروف شده‌اند که اینستاگرام از این ویژگی تقلید کرده است.
اندروید 9

اندروید 9

اندروید 9 که با اسم‌هایی مثل اندروید 9 پای و حتی اندروید پای هم شناخته می‌شود، یک بروز رسانی عالی است که رفته‌رفته بهتر هم می‌شود. استفاده آسان، هوش مصنوعی پیشرفته‌تر، مدیریت نوتیفیکیشن و بسیاری از تغییراتِ کوچکِ ارزشمندِ دیگر از جمله بهترین ویژگی های اندروید 9 است.
بهترین برنامه های گالری

بهترین برنامه های گالری

بسیاری از گوشی‌های هوشمند مانند سامسونگ، ال‌جی، شیائومی و هواوی با بهترین برنامه های گالری اندرویدی مختص‌ به‌ خود عرضه می‌شوند. این برنامه‌ها معمولاً مکانی برای ذخیره تصاویر هستند و گاه برای مثال برای گوشی‌های سامسونگ، چند ویژگی اضافی در برنامه گالری وجود دارد، اما در بیشتر موارد، برنامه‌های گالری بیش از حد ساده هستند و نیازهای کاربران برای ادیت، سرچ یا دسته‌بندی را به‌ سادگی برطرف نمی‌کنند.
برنامه گوگل فوتوز

برنامه گوگل فوتوز

برنامه گوگل فوتوز را می‌توان یکی از بهترین سرویس‌های آنلاین ذخیره‌سازی عکس دانست. این برنامه به‌ ویژه برای افرادی که از دوربین گوشی‌شان حسابی کار می‌کشند و عاشق عکس‌گرفتن و ضبط ویدیو هستند، بسیار مفید است. این برنامه کار ذخیره‌سازی و سازمان‌دهی تصاویر و کلیپ‌ها را مبتنی بر هوش مصنوعی انجام می‌دهد، ویژگی‌ای که برای کسانی که با موبایل عکاسی می‌کنند بسیار ضروری است.